Oferta Lidl de azi
In cel mai nou catalog Lidl sunt prezentate in fiecare saptamana o multime de promotii si produse la preturi atractive.
Printre cele mai bune oferte pe care le putem gasi in noua revista Lidl de azi se numara cea la inghetata, la flori naturale, la mezeluri si la foarte multe alte produse.
Dar cum reuseste supermarketul sa isi mentina aceste preturi Lidl atat de scazute la foarte multe articole din revista online?
Mai jos sunt cateva exemple:
Produse Lidl din oferta noua
Majoritatea produselor sale sunt mărci proprii.
Foarte multe dintre produsele din magazinele Lidl sunt mărci private. Acestea sunt produse fabricate special pentru supermarket.
Beneficiile vânzării acestor mărci sunt duble. Magazinul renunță la intermediar, ceea ce elimină orice costuri suplimentare de la un furnizor. De asemenea, compania are un control mai mare asupra costurilor de producție și își poate stabili propriile prețuri. La rândul său, aceasta înseamnă că produsele pot fi vândute la marje mai mari decât mărcile naționale, întrucât costurile inițiale sunt mult mai mici.
Produse si stocuri
Magazinele Lidl au o selecție limitată de produse.
Există mult volum printr-un număr limitat de articole De exemplu, magazinul ar putea stoca doar două tipuri de muștar: marca sa și o marcă națională. Această varietate limitată oferă mai multă putere de cumpărare cu furnizorii săi, deoarece comandă cantități mai mari și mai puține produse.
Stocurile de „articole cu mișcare rapidă”.
In noul catalog Lidl se prezinta articolele de zi cu zi pe care cumpărătorii le cumpără des.
Asortimentul este limitat la produse cu cea mai rapidă mișcare, ceea ce generează profit rapid.
Articolele cu viteză mai mare înseamnă mai puțini bani legați în inventar.
Magazine Lidl
Locatiile sunt relativ mici.
Magazinele Lidl din Romania au, în medie peste 6.000 de metri pătrați. Deși acesta este mai mare decât magazinele mici, este aproximativ un sfert din dimensiunea unui hypermarket cum este Carrefour.
In supermarket dar si in revista Lidl online sunt expuse produse axate pe necesitatile uzuale ale clientilor fata de selectia mare pe care o putem gasi in Carrefour sau Cora.
Afișează produsele în cutiile în care au fost expediate.
Lidl își prezintă majoritatea produselor în ambalajul în care au fost expediate, ceea ce accelerează procesul de reaprovizionare și necesită mai puțină forță de muncă.
In ultimul
catalog Lidl online sunt evidentiate produse cu preturi atractive dar si cele mai bune promotii.