Oferte magazine DIANA
Magazinele DIANA sunt una dintre cele mai importante rețele de supermarketuri din centrul României, fiind prezentă în topul Local Key Accounts și cu o experiență de peste 31 de ani în domeniul retailului. Cu o echipă formată din peste 743 de angajați, rețeaua DIANA operează în șase județe din țară: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.
Rețeaua de magazine si oferta DIANA contin o sortimentație variată de produse care acoperă toate necesitățile de zi cu zi ale consumatorilor, dar și o gamă extinsă de produse și preparate din carne, care reprezintă unul dintre pilonii ritmului accelerat de expansiune. Misiunea lor este de a obține cele mai bune prețuri de la producători pentru a oferi un raport optim calitate-preț. În plus, ei practică un model de business axat pe proximitate, încredere și frecvență de cumpărare, creând astfel relații umane și apropiate cu clienții lor.
Sub motto-ul "cel mai bun vecin", magazinele DIANA se concentrează pe oferirea de prețuri corecte și pe crearea unei legaturi de incredere cu clienții lor. În plus, ei încurajează producția locală și sunt mereu în căutarea tendințelor și inovațiilor din lumea retailului.
Produsele și preparatele din carne ce se gasesc in catalogul DIANA si in oferta supermarketului acoperă aproape în totalitate sortimentația raionului de carne proaspătă și preparate din carne, fiind unul dintre atuurile principale care a atras consumatorii încă de la deschiderea primului magazin.
Supermarket DIANA, catalog oferta si program
Rețeaua de magazine DIANA își asumă un rol activ în sprijinirea economiei locale și a producției autohtone, prin promovarea și comercializarea produselor locale în magazinele sale din Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița. Astfel, supermarketul este întotdeauna deschis și în căutare de parteneri locali care își doresc să-și promoveze produsele și să ajungă la un public mai larg. In oferta si catalogul DIANA isi pot gasi locul produsele locale.
În acest sens invită producătorii locali să se alăture rețelei de parteneri, astfel încât să poata oferi o gamă diversificată de produse de calitate și să contribuie la dezvoltarea comunității locale. Magazinul este interesata de produse proaspete, de sezon și autentice, care să îndeplinească standardele inalte de calitate.
Dacă ești un producător local și îți dorești să devii partenerul companiei, te invităm să trimiți un e-mail la adresa de email prezentata pe site-ul firmei iar un reprezentant DIANA te va contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta oportunitățile de colaborare.
Pentru a mentine oferta DIANA cat mai bogata si catalogul online cat mai cuprinzator, rețeaua de magazine este în permanentă căutare a tendințelor și inovațiilor din universul de retail, pentru a oferi o experiență cât mai plăcută și satisfăcătoare clienților. În acest sens, sunt mereu deschiși la sugestii și idei noi, astfel încât să isi îmbunătățeasca constant serviciile și să rămâna competitivi pe piața de retail.
Daca nu gasiti ceea ce cautati in oferta supermarketului puteti incerca si alte cataloage online de la alti comercianti. Astfel, catalogul Lidl, promotii Auchan, reduceri Carrefour sau oferta Kaufland poate fi o alternativa viabila in acest sens.
Scurt istoric al magazinelor DIANA
1991 - In 30 aprilie se infiinteaza firma DIANA SRL1991 - Se deschide primul magazin tip consignatie cu 4 angajati
1992 - Se deschide primul magazin cu profil alimentar
2003 - Reteaua ajunge la 5 magazine
2008 - Numarul supermarketurilor ajunge la 10
2010 - Numarul se dubleaza, ajungand la 20 de locatii
2013 - Inca 10 locatii sunt deschise, numarul fiind 30
2016 - Inca 10 supermarketuri sunt inaugurate, acum fiind 40
2017 - Se lanseaza conceptul DIANA Gourmet in Ramnicu Valcea
2018 - Numarul de supermarketuri ajunge la 50
2019 - Numarul de magazine DIANA ajunge la 56
2021 - Locatiile ajung la 65