Oferte Carrefour prezentate in cataloage si in aplicatia Bringo
Cercetările și studiile desfășurate de grupul francez constată faptul că in paginile ofertei online Carrefour si in aplicatia Bringo, produsele evidentiate au un succes mult mai mare decat al celorlalte produse Carrefour care sunt doar expuse in magazine. Astfel, publicitatea prin intermediul unul catalog online Carrefour sau prin aplicatia Bringo dedicata cumparaturilor online este mult mai eficienta decat simpla prezentare a produselor la raft. Specialiştii în marketing continuă să găsească că reclamele în reviste tipărite, cataloage sau aplicatii dedicate sunt foarte eficiente.
Conținutul cataloagelor Carrefour a crescut de la an la an pe toate platformele, deoarece consumatorii continuă să ceară ofertele noi si vor rasfoi cu incredere noile pliante.
Publicitate
Motivele pentru a cauta cataloage Carrefour online si aplicatia Bringo
Revistele si aplicatia Carrefour oferă cititorilor informatii la zi
In noul catalog Carrefour online sunt prezentate oferte relevante la cele mai atractive produse ale celor mai importante branduri. Astfel se construieste o relație de incredere a consumatorilor cu respectivele branduri prezentate in paginile ofertei. Viitorul apropiat al revistelor si cataloagelor in format fizic dar si al aplicatiei Bringo Carrefour se dovedește viabil deoarece conținutul acestora ajunge în mâinile cititorilor iar informatiile sunt utile in definirea listei de cumparaturi pe care le vor face in magazinele Carrefour din Romania. Specialiștii în marketing constată că brandurile și conținutul ofertelor online se completeaza unul pe celalalt mai mult decât oricând iar imaginile pe care revistele online sau tipărite le oferă cititorilor sunt cu adevarat relevante.
Cererea în creștere a consumatorilor pentru reviste media de calitate
Potrivit sondajelor pe care le intreprind marile retele de magazine, pentru a câștiga o relație continuă cu clienții lor în baza comunicării offline si online, comercianții cu amănuntul descoperă că, pentru a-i satisface pe clienți, trebuie să ajungă la aceștia si prin intermediul catalogului online sau a aplicatiei. Carrefour a inteles ca a te baza doar pe o singură formă de media nu este suficient. Afacerile care interacționează cu cumpărătorii prin intermediul ofertelor online acopera cu succes cererea acestora pentru produsele dorite iar conținut media de calitate al revistelor si pliantelor noi faciliteaza accesul usor la toate produsele. Aplicatia Carrefour transpune aceste informatii in mediul online intr-un mod facil pentru clienti.
Atractia revistei si catalogului online Carrefour

Oportunitatea digitală a catalogului fizic in aplicatia Carrefour
Creatorii de mărci, editorii de conținut, agențiile de marketing pentru consumatori și cumpărătorii de reclame constată că implicarea consumatorilor cu revistele si ofertele se schimbă la, de la și între diferite platforme, iar marketerii anticipează că integrarea media tradițională și noile medii vor funcționa puternic împreună. Astfel, cele mai noi oferte Carrefour vor fi vizibile mult mai usor in fata potentialilor clienti prin intermediul unui catalog online sau a unei aplicatii Carrefour Bringo.
Conținutul revistei si al aplicatiei este foarte important
Accesul la conținutul ofertei, pregătit și publicat regulat, este foarte așteptat de clientii mereu dornici să vada ce promotii sunt disponibile in catalogul cel nou. Conținutul de calitate ajută companiile să reușească prin propulsarea media ca o piață de idei, experiențe și produse; revistele oferă o piață de conținut pe care cititorii îl pot ține în mână și pe care îl pot studia oricand.